Ταχινόσουπα

13 Apr

250 gr μανέστρα/κριθαράκι

8 κ.σ. ταχίνι

2 σκ. σκόρδο

αλάτι,πιπέρι

1-2 κ.γ. κάρυ

→ Η πιο εύκολη και γρήγορη σούπα, και τολμώ να πω, στην πιο νόστιμη εκδοχή που έχω φάει -όπως την κάνει η μαμά μου🙂.

Βάζουμε σε μια κατσαρόλα περίπου 1,3-1,5 λίτρα νερό και βάζουμε στη φωτιά. Όταν το νερό βράσει ρίχνουμε μέσα τη μανέστρα και την αφήνουμε να βράσει 2-3 λεπτά.

Έπειτα προσθέτουμε λίγο αλάτι και το ταχίνι κι ανακατεύουμε καλά. Στη συνέχεια προσθέτουμε το σκόρδο λιωμένο και το κάρυ, ανακατεύουμε και σιγοβράζουμε μέχρι η μανέστρα να μαλακώσει ( η μανέστρα πρέπει να “κρατάει” λίγο γιατί θα μαλακώσει κι άλλο αφού αποσύρουμε από τη φωτιά).

Έτοιμη η ταχινόσουπα. Την τρώμε ζεστή ζεστή.

Καλή όρεξη!

2 Responses to “Ταχινόσουπα”

  1. elsa 1 14 April at 23:06 #

    Βλέπω ότι πήρες και το πιάτο της μαμάς σου!🙂
    Την έκανε κι η γιαγιά μου πάντα στις νηστείες, κι εμένα μου άρεσε και τη ρώταγα γιατί την κάνει μόνο τότε!

    • 365vegandays 1 15 April at 13:46 #

      Σωστή παρατήρηση.. κι εγώ δεν τη φτιάχνω συχνά, ενώ μου αρέσει πολύ!Δεν ξέρω γιατί :Ρ

any comments??

