Πρωινό στον ήλιο

20 May

Τι ωραία να ξυπνάς και να έχει την τέλεια μέρα, και να έχεις χρόνο να φας αργά και τεμπέλικα πρωινό, έχοντας και την κατάλληλη πείνα.. Το αγαπημένο πρωινό μου, σχετικά απλό αλλά ιδανικό, με ό,τι υπάρχει σχεδόν  πάντα στο ψυγείο:

πορτοκαλάδα

φέτες από αγγούρι, καρότο, αβοκάντο, μανιτάρια, πιπεριές
με φρέσκο σχοινόπρασο από τη γλάστρα

σπιτική μαρμελάδα κεράσι

αχλάδι και μήλο με κανέλα

κρέμα ηλιόσπορου (με πάστα ελιάς)

μπόλικο φρυγανισμένο ψωμί

καπουτσίνο με αφρόγαλα βρώμης και τριμμένη σοκολάτα

Καλημέρααα!

2 Responses to “Πρωινό στον ήλιο”

  1. elsa 1 20 May at 12:57 #

    “έχοντας και την κατάλληλη πείνα”
    χαχαχαχα! καλό!🙂
    Εγώ την έχω μόνιμα βέβαια… :-p

    • 365vegandays 1 20 May at 13:23 #

      Καλά κι εγώ μόνιμα την έχω.. αλλά το πρωί, ειδικά αν ξυπνήσεις λίγο αργά, είναι μια πείνα πιο ..ντελικάτη!

any comments??

